אחריות מקצועיות וחברתית – התפיסה של אושרי גבאי

למרות שהעולם הנדלן הוא עולם עסקי קשוח למדי, עדיין יש לו השפעה על החיים האישיים והחברתיים של כל אחד ואחת מאיתנו. ואם יש מקום שבו אפשר לראות את ההשפעה הזו בצורה יוצאת דופן, בוודאי שמדובר על עולם הנכסים העסקיים בעיר אילת. יזמים ואנשי עסקים שמגיעים לעיר אילת, כמו למשל אושרי גבאי, מוכנים לבצע השקעות כלכליות נרחבות, רק כדי לאפשר פיתוח מסיבי של המקומות הכי חשובים והכי מעניינים בעיר אילת. יש לכך משמעויות גם ברמה החברתית גם ברמה האישית וגם ברמה האישית. ולכן צריך להבין מהי החשיבות של עולם הנדלן על חיי היומיום של כולנו.

לא רק עסקים – למה נדל”ן חשוב לחיי החברה

רכישה של נכסי נדלן, כמו רכישה של מועדון הסלינה באילת, היא מצד אחד משימה מקצועית אותה צריך לבצע בקור רוח יחסי, תוך בחינה של שיקולי עלות מול תועלת. יחד עם זאת, צריך להבין את השטח, לקרוא את דרישות התושבים ולהכיר את העיר אילת, לעומק, לפני שיוצאים לתהליך רכישה והשבחה של נכס כל כך מרכזי. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם השקעה שלא מתאימה לאופי של העיר ולא מקבלת את הפידבק המתאים מהסביבה. זוהי בדיוק המומחיות של אנשי הנדלן שפועלים בעיר אילת, ובראשם אושרי גבאי ואנשי חברת ברקה השקעות ואחזקות בע”מ.

שילוב בין מועדון חברתי לעסק כלכלי

יצירת איזון בין מקור הכנסה כלכלי, נכס נדלן מקצועי, וגם מרכז בילוי חברתי, היא מיומנות שצריך לפתח במשך שנים ארוכות. עם רקע מקצועי בתחום הכלכלה, המלונאות והתיירות, ועם הבנה עמוקה מאוד של הפיתוח של העיר אילת, אושרי גבאי הוא בין האנשים הבודדים אשר מסוגלים לתת מענה לדרישות אלו, ולהבטיח את תנאי החיים האולטימטיביים והטובים ביותר, לתיירים ולתושבים בעיר אילת. משימה זו היא לא רק משימה מקצועית, אלא גם ובעיקר משימה אישית שמראה את החשיבות של העיר אילת, ואת ההשפעה של התיירות בעיר אילת על חיי האזרחים שחיים בעיר וכפועל יוצא גם על הכלכלה הישראלית כולה.

צור קשר