הסיפור מאחורי אושרי גבאי באילת

יזמים רבים הגיעו לאילת במהלך השנים, אבל מעטים הם השאירו חותם אמיתי ומשמעותי על עולם הבילויים והמסיבות בעיר. אחד מהיזמים המשפיעים והחשובים ביותר בעשורים האחרונים, על בנייתה והיא התעצמותה של העיר אילת, הוא אושרי גבאי. איש מקצוע בעל רקע בעולם העסקים, אשר מסוגל להוציא לפועל כמעט כל פרויקט ולאפשר את תנאי העבודה האופטימליים, גם תחת לחץ של זמן או משאבים. ביחד עם אנשי הצוות המיומנים של חברתו, חברת ברקה השקעות ואחזקות בע”מ, אושרי גבאי חתום על פרויקטים שאפתניים כמו פרוייקט סלינה באילת, והוא הפך לשם דבר בעולם המקצועי של בעלי העסקים בעיר אילת. כך שכדאי להכיר את הסיפור של אושרי גבאי ולהבין איך הוא משנה את כללי המשחק לגמרי.

התחלה מדודה ומחושבת – בדרך לניהול ברמה אחרת

כמו כל איש עסקים אחר, גם תהליך ההכשרה והלמידה של אושרי גבאי הוא תהליך שלוקח זמן. לא פשוט ללמוד לפנים ולאחור את כל עולם הנדלן, תוך לחץ ובמהלך העבודה בפועל. אבל אושרי גבאי הגיעה לתחום כאשר יש ברשותו הכשרה בתחום מנהל העסקים והכרות עם עולם המלונאות והתיירות בישראל. בין פרויקטים שונים, אושרי גבאי עסק בעיקר בהבנה תיאורטית של עולם הנדלן, ובחיפוש אחרי מקורות נדלן שרלוונטיים לעיר אילת באופן ספציפי. וחצי עם סיומו של תהליך הלמידה וההכשרה, יצא אושרי לעסקאות ראשונות שהניבו רווחים והצלחות מסחררות, בזכות חשיבה על כל הפרטים והבנה עמוקה של הדרישות של הלקוחות. מכאן ואילך, הדרך לפרויקטים גדולים ועצומים כמו שאטו בר מסעדה, הייתה קצרה ומהירה במיוחד.

ניהול והאצלת סמכויות

בתור איש עסקים, אחת התכונות הכי חשובות של אושרי גבאי בעבודה על פרויקטים היא היכולת לבצע האצלת סמכויות ברורה. מתן הוראות חד-משמעיות, שיתוף פעולה בין צוותים שונים או יצירת הדרכות וניהול שוטף בשטח. כל אלו הם כלים שעומדים לרשותו של אושרי גבאי, והוא עושה בהם שימוש, בדרך אל ההצלחות שלו. כמובן שצריך לדעת איך לנהל, ועוד יותר מכך צריך לדעת מתי לתת לאנשים אחרים ולקחת אחריות על הצלחות, ואושרי גבאי הוא אדם שמצליח לעמוד במשימה הזו באופן יום יומי ובהצלחה יתרה.

צור קשר